Autor Wiadomość
Czesiek_PL
PostWysłany: Wto 20:10, 27 Wrz 2005    Temat postu: Baldur's Gate 2: Cienie Amn-PC

W katalogu z grą znajdz plik Baldur.ini i w [Program Options] dopisz linijkę Debug Mode = 1.

Gdy zapiszesz plik, uruchom grę i wciśnij CTRL+SPACJA aby uruchomić konsolę w której możesz pisać kody.

Wpisuj je pojedynczo, następnie naciśnij ENTER.


Doświadczenie:

CLUAConsole:SetCurrentXP("xxx") – xxx to punkty doświadczenia. Maksymalnie to 2950000


Złoto:

CLUAConsole:AddGold("xxx") – xxx to ilość złota


Przedmioty:

CLUAConsole:CreateItem("xxx",yyy) - xxx to kod przedmiotu, yyy – to ilość

przykład: CLUAConsole:CreateItem("scrl75",100)

dostaniesz 100 sztuk skrolu do identyfikacji


Kody przedmiotów:

belt06 - Girdle of Hill Giant Strength

boot01 - Boots of Speed

bow17 - Longbow +2

bow18 - Shortbow +2

brac14 - Bracers of Defense AC 4

chan06 - Drizzt's +4 Chainmail

ax1h03 - Battle Axe +2

plat05 - Full Plate +1

clck02 - Cloak of Protection +2

ring07 - Ring of Protection +2

ring08 - Ring of Wizardry

halb03 - Halberd +2

hamm08 - War Hammer +2

helm04 - Helm of Defense

leat08 - -Studded Leather +3:Shadow Armor

shld04 - Medium Shield +1

shld06 - Large Shield +1

shld17 - Buckler +1

slng03 - Sling +3

staf08 - Martial Staff +3

sw1h09 - Short Sword +2

sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)

sw1h49 - Ninja-To +1

sw2h09 - Warblade(2-H sword +4)


Lokalizacje:

CLUAConsole:MoveToArea("xxx") - przenosi cię w określone miejsce xxx, zwróć uwagę aby wcześniej zaznaczyć całą swoją drużynę.


Lista lokalizacji:

Astral Prison - AR0516

Asylum Dungeon - AR1512

Bodhis Dungeon - AR0801

Bridge District - AR0500

CityGates - AR0020

Cult of the Unseeing Eye - AR0202

De'Arnise Hold - AR1300

Demon Outerworld - AR0414

Docks District - AR0300

Domain of the Dragon - AR1201

Druids Grove - AR1900

Government District - AR1000

Graveyard District - AR0800

Planar Sphere - AR0411

Rift Dungeon - AR0204

Slums District - AR0400

Suldanesslar - AR2500

Temple District - AR0900

The Nine Hells - AR2900

Trademeet - AR2000

Umar Hills - AR1100

Waukeens Promenade - AR0700


Tworzenie kreatur:

Gdybyś nie miał z kim walczyć, możesz stworzyć kreaturę.

CreateCreature("xxx") – xxx to kod potwora

Lista potworów:

dragsilv - Silver Dragon

dragblac - Black Dragon

dragred - Red Dragon

demnabo1 - Nabassu

uddeath - Demon Knight

dempi01 - Pit Fiend


Inne:

Kiedy tworzysz postać i masz dodaną linijkę debug mode=1 lub cheats=1 i naciśniesz CTRL+SHIFT+8 podniesie to statystyki postaci.


Gdy masz dodaną linijkę debug mode=1 to gdy naciśniesz:

CTRL+R leczysz swoją postać,

CTRL+J postać skacze w miejsce kursora myszki,

CTRL+T przesuwa czas do przodu,

CTRL+Y zabija postać lub potwora w miejscu gdzie jest kursor

CTRL+1 zmienia klasę uzbrojenia

CTRL+6 zmienia model charakteru

CTRL+7 zmienia model charakteru

pzdr CZESIEK

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group