Czesiek_PL |
Wysłany: Wto 20:10, 27 Wrz 2005 Temat postu: Baldur's Gate 2: Cienie Amn-PC |
|
W katalogu z grą znajdz plik Baldur.ini i w [Program Options] dopisz linijkę Debug Mode = 1.
Gdy zapiszesz plik, uruchom grę i wciśnij CTRL+SPACJA aby uruchomić konsolę w której możesz pisać kody.
Wpisuj je pojedynczo, następnie naciśnij ENTER.
Doświadczenie:
CLUAConsole:SetCurrentXP("xxx") – xxx to punkty doświadczenia. Maksymalnie to 2950000
Złoto:
CLUAConsole:AddGold("xxx") – xxx to ilość złota
Przedmioty:
CLUAConsole:CreateItem("xxx",yyy) - xxx to kod przedmiotu, yyy – to ilość
przykład: CLUAConsole:CreateItem("scrl75",100)
dostaniesz 100 sztuk skrolu do identyfikacji
Kody przedmiotów:
belt06 - Girdle of Hill Giant Strength
boot01 - Boots of Speed
bow17 - Longbow +2
bow18 - Shortbow +2
brac14 - Bracers of Defense AC 4
chan06 - Drizzt's +4 Chainmail
ax1h03 - Battle Axe +2
plat05 - Full Plate +1
clck02 - Cloak of Protection +2
ring07 - Ring of Protection +2
ring08 - Ring of Wizardry
halb03 - Halberd +2
hamm08 - War Hammer +2
helm04 - Helm of Defense
leat08 - -Studded Leather +3:Shadow Armor
shld04 - Medium Shield +1
shld06 - Large Shield +1
shld17 - Buckler +1
slng03 - Sling +3
staf08 - Martial Staff +3
sw1h09 - Short Sword +2
sw1h40 - Blade of Roses(LongSword +3 +2Cha)
sw1h49 - Ninja-To +1
sw2h09 - Warblade(2-H sword +4)
Lokalizacje:
CLUAConsole:MoveToArea("xxx") - przenosi cię w określone miejsce xxx, zwróć uwagę aby wcześniej zaznaczyć całą swoją drużynę.
Lista lokalizacji:
Astral Prison - AR0516
Asylum Dungeon - AR1512
Bodhis Dungeon - AR0801
Bridge District - AR0500
CityGates - AR0020
Cult of the Unseeing Eye - AR0202
De'Arnise Hold - AR1300
Demon Outerworld - AR0414
Docks District - AR0300
Domain of the Dragon - AR1201
Druids Grove - AR1900
Government District - AR1000
Graveyard District - AR0800
Planar Sphere - AR0411
Rift Dungeon - AR0204
Slums District - AR0400
Suldanesslar - AR2500
Temple District - AR0900
The Nine Hells - AR2900
Trademeet - AR2000
Umar Hills - AR1100
Waukeens Promenade - AR0700
Tworzenie kreatur:
Gdybyś nie miał z kim walczyć, możesz stworzyć kreaturę.
CreateCreature("xxx") – xxx to kod potwora
Lista potworów:
dragsilv - Silver Dragon
dragblac - Black Dragon
dragred - Red Dragon
demnabo1 - Nabassu
uddeath - Demon Knight
dempi01 - Pit Fiend
Inne:
Kiedy tworzysz postać i masz dodaną linijkę debug mode=1 lub cheats=1 i naciśniesz CTRL+SHIFT+8 podniesie to statystyki postaci.
Gdy masz dodaną linijkę debug mode=1 to gdy naciśniesz:
CTRL+R leczysz swoją postać,
CTRL+J postać skacze w miejsce kursora myszki,
CTRL+T przesuwa czas do przodu,
CTRL+Y zabija postać lub potwora w miejscu gdzie jest kursor
CTRL+1 zmienia klasę uzbrojenia
CTRL+6 zmienia model charakteru
CTRL+7 zmienia model charakteru
pzdr CZESIEK |
|